Voorbereidingen. - Reisverslag uit Boekel, Nederland van Joyce Raijmakers - WaarBenJij.nu Voorbereidingen. - Reisverslag uit Boekel, Nederland van Joyce Raijmakers - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen.

Door: liefsjoyce

Blijf op de hoogte en volg Joyce

02 Augustus 2012 | Nederland, Boekel

Langzaam kruipen de dagen voorbij en kan ik nog rustig ademhalen. Ik verwacht nog wel een paar stressweken en veel drukte met het regelen, maar tot nu toe red ik me overal uit.

De voorbereidingen via school (alle informatie en goedkeuringen) zijn binnen. Dit is natuurlijk fijn om te horen en geeft me ook meer rust.
Nog 5 weekjes en dan vertrek ik. Wat een raar gevoel. Ik weet dat ik terug kom, maar toch.. Het is zo totaal anders. Vrijdag 7 september om 17.50u vertrekt mijn vlucht naar Barcelona.

Ondertussen wordt het me duidelijk hoe snel alles is gegaan.. En de laatste weken zullen nog sneller voorbijgaan. Ik weet nog goed hoe alles begon en hoe hard ik er voor heb gestudeerd, geleerd en op het laatst gevochten heb tegen de klok.

Gelukkig vermaak ik me nog goed met stappen en ander vermaak. Stilzitten gaat niet goed, ik stuiter maar rond. Voel me af en toe echt een stuiterbal.. :)

Het wordt tijd om te gaan kijken wat we in Barcelona allemaal gaan doen. Misschien hebben jullie ook nog tips. Het mag cultureel zijn (zoals museum bezoeken, pretpark, enz), maar ook andere dingen (lekkere restaurant, place-to-be, enz.)... Bedankt alvast!

Liefs Joyce

Ps. Voor de mensen die vinden dat ik af en toe stress, onnodig zorgen maak, te veel rondstuiter:: dankjewel dat jullie zoveel geduld met me hebben en me steunen, naar me luisteren en mij afleiden!

  • 03 Augustus 2012 - 13:40

    Ome Toon En Tante Marijke.:

    Lieve Joycie.
    Leuk dat we die site van je mogen inkijken. Zullen heel regelmatig checken wat je allemaal doet en of je niet teveel aan het stuiteren bent daar. Wij wensen je een enorme goeie en leuke periode in Barcelona. En zoals een "goeie" Oom en Tante het horen te doen; kijk goed uit en pas netjes op.
    Dikke knuff.
    Tante Pietje.

  • 06 September 2012 - 11:25

    Ellen:

    Lieve Stuiterbal,

    Stuiter maar lekker naar Barcelona meid! Gaan genieten daar :) naast je stage leuke dingen doen, de stad bekijken, chillen in parc guel of parc ciutadella! Oh en natuurlijk Sangria drinken, tapas eten, paella en veel meer..

    Geniet er van en voor morgen alvast eeen heeeele goede reis! Ik wilde je eigenlijk mee uit komen zwaaien, maar ik redt dat niet, omdat ik morgen hier in Nijmegen nog les heb en moet werken :( maar ik zal aan je denken!

    Ben benieuwd naar je verhalen!

    xxx Ellen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joyce

Het begon als een grap. “Ga je mee naar Barcelona stagelopen?” Ik zal het niet snel vergeten. Lachend antwoordde ik: “Oké, is goed.” Nog niet beseffend dat dit grapje een serieuze vraag werd. Ik sta altijd open voor een avontuur, zeker op dit moment. Je bent maar één keer jong en deze kans krijg je nooit meer. Na 2 keer een poging gedaan te hebben naar een internationale stage, is het me nu echt gelukt. Ik vertrek naar Barcelona!!!! Papa en mama, bedankt voor deze kans! HouVanJullie! En natuurlijk ook de mensen die me steunen, volgen en begeleiden bij dit avontuur; Bedankt!

Actief sinds 16 Juni 2012
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 9880

Voorgaande reizen:

07 September 2012 - 21 December 2012

Barcelona

Landen bezocht: