Barcelona - Reisverslagen van Joyce Raijmakers - WaarBenJij.nu Barcelona - Reisverslagen van Joyce Raijmakers - WaarBenJij.nu

Barcelona

Internationale Stage te Barcelona samen met Ilvy vd Heuvel.

Recente Reisverslagen:

15 December 2012

seis cinco cuatro tres dos uno

18 November 2012

Me gusta helado muchísimo

02 November 2012

once in a lifetime!

19 Oktober 2012

Otros setenta días sin ti

07 Oktober 2012

Gezocht: Hollandse Lekkernijen..!
Joyce

Het begon als een grap. “Ga je mee naar Barcelona stagelopen?” Ik zal het niet snel vergeten. Lachend antwoordde ik: “Oké, is goed.” Nog niet beseffend dat dit grapje een serieuze vraag werd. Ik sta altijd open voor een avontuur, zeker op dit moment. Je bent maar één keer jong en deze kans krijg je nooit meer. Na 2 keer een poging gedaan te hebben naar een internationale stage, is het me nu echt gelukt. Ik vertrek naar Barcelona!!!! Papa en mama, bedankt voor deze kans! HouVanJullie! En natuurlijk ook de mensen die me steunen, volgen en begeleiden bij dit avontuur; Bedankt!

Actief sinds 16 Juni 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 9871

Voorgaande reizen:

07 September 2012 - 21 December 2012

Barcelona

Landen bezocht: